duminică, 11 octombrie 2009

O zi cu doua sensuri...


A fost 5 Octombrie...o zi de luni care pentru altii nu anunta nimic deosebit...Pentru mine insa, acea zi a insemnat mult...a insemnat o aniversare si in acelasi timp un nou inceput... S-a implinit un an de la un prim sarut si parca nu imi vine sa cred ca a trecut atat timp...imi place sa cred ca din acel moment am reusit sa fim doar noi doi si sa lasam timpul sa curga pe langa noi fara sa-l bagam prea mult in seama...fara sa il lasam sa ne distraga atentia pe care ne-o acordam unul celuilalt...asta e singura explicatie pe care o gasesc...dar...nu prea mai conteaza explicatiile...conteaza ca a fost cel mai bun an pe care l-am avut...un an in care am primit si am simtit mai multa afectiune decat am simtit toata viata...in ciuada lucrurilor rele care mi s-au intamplat... A fost un an in care am invatat multe si imi place sa cred ca am schimbat multe la mine...in bine :)...A fost un an in care am iubit cum nu credeam ca sunt in stare si in care am simtit gustul fericirii pure...fara ziduri...fara limite... A fost un an in care am inceput din nou sa visez, sa fac planuri si sa-mi doresc mai mult...am inceput sa vreau... Un nou inceput e pentru ceva ce a ramas neterminat si nu trebuia...un nou inceput e pentru ca am avut acum sprijinul de care poate as fi avut candva nevoie...l-am primit acum intr-un moment cum nu se putea mai bun... Toate aceste randuri, toate aceste trairi, toate aceste sentimente si toate aceste realizari nu le-as fi putut avea fara tine, Matzule...a fost frumos si vreau mai mult :) Am dat un sens cuvantului "noi" si vreau sa il conturam mai mult pe zi ce trece...e bun acest "noi" si nu pot sta fara el...sau fara tine... HAPPY B-DAY... P.S.: Te iubesc mult :*

Un comentariu:

  1. :) Imi place ce descopar la tine cand scrii. Si cred ca si tu te descoperi, intr-un fel...
    Ma asteptam sa scrii despre ziua de azi, despre tine, ceea ce oricum ar fi fost bine, dar, astfel, am avut o surpriza foarte placuta.
    Reusesti, inca o data, sa simplifici lucrurile pe care eu le complic si am mare nevoie de asta. De tine. De noi.
    Happy b-day to us!

    RăspundețiȘtergere