luni, 15 februarie 2010

Ieri


A fost ieri Sfantul Valentin!I se mai spune si Ziua Indragostitilor!A fost!Cel putin la americani...ca la noi, nu stiu in ce masura...Ceea ce cred eu ca a fost la noi e o ipocrizie generalizata.Pai cum?Daca americanii au Valentine's Day si Halloween, noi de ce sa nu avem?Ca de cand am inceput sa scoatem si noi capul din cutie, sa mai vedem ce se intampla prin lume, am inceput sa vrem si noi.Ma gandesc eu...poate de la anu' avem si noi Thanksgiving.Sau Independence Day.Pai cum?Ei sa aiba si noi nu?
Nu stiu cum e cu Valentine's Day in State, dar la noi stiu ca se sarbatoreste cu clasicul trandafir rosu pe care el i-l da ei, cu plimbarea prin mizeria orasului (ca prin alta parte nu ai unde) si poate cu sucul in unul din mult prea aglomeratele bodegi...pe de alta parte, sa nu uitam tiganii care incearca sa-si vanda ghioceii si zambilele, de se lipasc de tine ca scaiul "hai baiatu' sa-ti dau un ghiocel pentru iubita ta".Si daca nu vrei ghiocel "hai macar sa-ti gaceasca mama viitoru' ".
Cam asa e de Valentine's Day la noi.Sincer, ma pot lipsi.Pe de alta parte, nu cred ca e nevoie de o zi speciala ca cei indragostiti sa sarbatoreasca acest lucru.Pot face asta in fiecare zi, nu doar o data pe an.

3 comentarii:

  1. Ca sa vezi... L-a palit inspiratia :) Ptiu, Ptiu :))
    P.S.: Imi place cum se regaseste rosul trandafirului in rosul titlului.
    P.S.reloaded: Si la mai multe scrieri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e de la statul degeaba!:))
    Ma bucur ca iti place!
    P.S.: Don't spit on the Duck

    RăspundețiȘtergere